24 Kasım 2009 Salı

yedi kocalı hürmüz


Bu hafta arkadaslarla çok hosuma giden bir filme-yedi kocalı hürmüz- e gittim okul çıkısı.Aslında çok kararsızdık;ama yine de izledik filmi.Hikayeyi herkes biliyordur zaten; ama filmde beni en çok güldüren sahneler Hürmüz'ün kekeme kocasının başkalarıyla diyoloğa girmeye çalıştığı zamanlardı.Yani bir ara o kadar güldüm ki kimseyi görmememe ve kimsenin de beni görmemesine rağmen utandım:) Filmin hayran kaldığım diğer 2 şeyi de müzikleri ve kostümleriydi.Filmi sevmeseniz bile o renklilik ve müzikler öyle bir ilgi çekiyor ki ,filmi bırakıp gitmeye kıyamıyorsununz.Şu sıralar izlemeyi çok istediğim 2 filmi (Gecenin Kanatları ve Adını Sen Koy)beklerken, yaptığım en iyi tercih Yedi Kocalı Hürmüz'dü sanırım.Burdan herkesin filmi izlemesini , özellikle de müzikleri dinlemesini şiddetle tavsiye ediyorum.Bu arada Nurgül Yeşilçay ve Gülse Birsel'in oyunculuklarına hayran kaldığımı söylemeden de edemeyeceğim:)
Şimdiden herkese iyi seyirler ve bol eğlenceler:):)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder