15 Mart 2010 Pazartesi

Broadway'den Seçmeler


Grease, My Fair Lady, Mamma Mia , Chicago, Cabaret, Cats ve bunun gibi bir sürü müzikalden kesitleri, Tim'de izleyebilme fırsatı buldum ve gecenin sonunda cok mutlu bir şekilde eve döndüm. Müzikaldeki kızlara hayran kalmamak elde değildi.. Nasıl bir enerji nasıl bir güzellikti hala etkisindeyim. Müthiş yetenekli bir grup erkek ve kız tüm salona harika bir büyü saçtılar. Sesleri, dansları, kıyafetleri ve en önemlisi şovları inanılmazdı. Herkesin kesinlikle tatması gereken bir geceydi ; fakat maalesef sadece 4 gün burdalardı ve bugün de son günleriydi:(
Tüm müzikaller güzel olmasına rağmen itiraf etmeliyim ki ben en çok Grease'i bekledim ve en çok da onu izlerken keyif aldım. Unutmadan şunu da yazayim: Aynı gece salonda kendini -kızların mı yoksa şovların mı güzelliğine kaptırdı bilemem- kaybederek 'bravoo bravooooo ' naraları atan benim pek sevdiğim Hıncal Uluç da vardı. Salondan alkış seslerinden başka yükselen 'bravoooo' çığlıkları da bir haylii hoştu.. O gece tüm kızlar için gayet önemli olan bir meseleyi daha fark ettimm tabii. Tüm o danslara ve tempoya rağmen çoğu kızın 'bıngıl bıngıl' göbeği vardı:):) ve şunu da fark ettim ki bu onlar için hiç de sorun değildi. Aslında doğru olan buydu ne de olsa kadın dediğinn biraz tombiş olmalı di mii:):) Neyse, kısa kesicek olursam o gece çok renkli bir sahnenin perdesini araladık ve unutulmaz bir gece yaşadık son olarak tek beklentim , Red Hot Broadway'in İstanbul'a tekrar gelmesidir ve izlemeyen herkesle bulusabilmesidir.

Not: Her ne kadar kızlar güzel dediysem de erkekler de hiç fena değildiii:D

4 yorum:

  1. blogunu yeniledin mi nasil oldu nasil yaptin

    adres böyle degildi sanki, yorumlar nerde?!

    bi gariplik var sanki

    YanıtlaSil
  2. :)wwwelvngns.blogspot.com du önceden şimdi elvngns.blogspot.com oldu =) sen giremedn mi ki

    YanıtlaSil
  3. Ben de çok görmek istedim ama maalesef olmadı :((

    YanıtlaSil
  4. :( gerçekten çok kısa sürdü ; ama inş yazın ya da dgr sene gelirler ve sen de izleyebilirsin:D

    YanıtlaSil