6 Kasım 2010 Cumartesi

Sevgi


Selam herkese, bu sefer bende Vuslatım :) Dedim kuzenim yazdı bende yaziyim zaten içimden çok yazmak gelmişti bu fırsatı değerlendirmeli dedim. Ben diyorum ki sevgi anlaşmak mıdır gerçekten yoksa hiç yoktan yere sevmek midir?? Bence aslında ikisinin ortası denebilir; çünkü düşünüyorum anlaşmadan olmaz ama illa ki bir sebebi de yok, birden aniden sevebiliyosun hem de hiç ummadığın bir anda. Ama tabii bütün sevgileri bu bakımdan görmemek lazım herşeye sevgi duyabilirsiin. Bu sadece fazla "felsefi" tarafı :) Diğer taraftan aklına ne geliyosa seversin sevgi duyarsın; müzik dinlemek benim için paha biçilemez ya da çimlere uzanıp yıldızlara bakmak ve de hayaller kurmak işte bu üçlü kısaca beni özetleyebilir neyse konudan sapmazsak sevgi geniş bir konu zaten eğer bi beyin fırtınası yaparsak sonsuz sayıda her kafadan bir "ok" çıkar:) Bu ilk yazma deneyimimdi burda bir alıştırma yapiyim dedim iyi akşamlar herkese!:)

Not: Ablazzıım seviyorum seni;) ! (Al sana bi sevgi örneği daha)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder