6 Kasım 2010 Cumartesi

Bu sefer ben değil kuzenim:)


Ben bu sefer Elvan değil onun kuzeniyim. Ben Elvan Ablam'ın 11 yaşında bir kuzeniyim. Bugün teyzemler'de (yani kuzenlerimde,yani Elvan Ablamlar'da yatılı kaldım.) Ve çok eğlendim. İlk önce bahçeyi eniştemle suladım. Sonra teyzemle birlikte ve Mevlüde Abla ile sigara böreği sardım. Ve acayip eğleniyorum. Ve şu anda oturuyor ve şarkı dinliyoruz. Ama Vuslat (kardeşi hani bir kere tanıtmıştıya, o)arkadaşında yatılı kaldı birazdan o da gelir. Annem, babam ve ablama buradan selamlar:) Ve şu anda ciddi eğleniyorum. Bunu söylediğimi biliyorum. İşte şu andaki söyleyeceklerim bunlar, bir daha gelince yine yazarım... (Bu renkte yazdım çünkü bu renk hem hoşuma gitti hem de değişiklik olsun; çünkü Elvan Ablam hep siyah renk yazıyor.)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder